Nagy nehezen elbúcsúztam a barátoktól és a kollégáktól, most már itthon vagyok és pakolászok. A szobám olyan, mintha cunami söpört volna át rajta, fogalmam sincs, hogy hogy lesz ebből rend és összeszedettség. Hatalmas szerencse, hogy kivisznek kocsival, a repülő esélytelen lenne. Próbálom átpörgetni, hogy mi az ami még kellhet, és venni kell még/be kell pakolni. Kíváncsi vagyok, hogy ez vajon csak az én mániám, hogy úgy viselkedek, mintha a világ végére mennék, ahol nincs pl. kontaktlencse folyadék, ezért mindenképp venni kell még itthon...? Ebből is csak az látszik, hogy csutkán vidéki vagyok. :)

Próbálok olasz slágerekkel hangolódni az útra, valamint lapozgatom az útikönyveket, tervezem a félévet, jó pörgős lesz. :)

 

Szerző: vdorka  2011.08.26. 10:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amarcord.blog.hu/api/trackback/id/tr853181515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása