hogy ebben a félévben tényleg komolyan veszem a tanulást, ma neki is álltam.

 

me: tanultam pénzügyet
  nem tudom mikor tanultam utoljára évközben
  szerintem soha
 Orsolya: na ezt hagyd abba
  :)
8:24 PM me: de tényleg, te láttál már tanulni évközben?
 Orsolya: haha
  nem
 
Mondjuk tényleg nincs jobb dolgom, se SZISZ, se FEB, se szakdoga/TDK/cikkírás/egyéb szakmaiság, se meló. Egyébként beigazolódni látszódik a tézisem, hogy akkor hatékonyabban dolgozom, és több minden belefér a napba, ha sokszorosan túl vagyok terhelve. Egyszerűen jobban strukturálja a napirendet a több irányból érkező határidős nyomás, szóval csak is a live fast, burn out életmód. Hiányzik az erre inspiráló közeg, de amint hazaértem, visszatérek a régi kerékvágásba, egyelőre folytatom a vakációzást. 

 

Szerző: vdorka  2011.10.06. 00:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amarcord.blog.hu/api/trackback/id/tr703281569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása